Vinn Baume Lavant från Kerastase!

Som jag skrivit tidigare har Kerastase kommit med nya produkter till sin färgbevarande serie.
Jag lottar nu ut Reflection Chroma Sensitive Baum Lavant, (200ml) ett schampo som är fritt från sulfater, parabener & silikon. Schampot minskar friktionen på hårstrået, minskar färgavmattningen vilket gör det perfekt till hår som lätt "blöder" färg, samtidigt som det ger vård och mjukhet till håret under schamponeringen.
Det löddrar inte lika mycket som vanliga schampon, detta pga det innehåller mindre sulfater. Mycket vårdande, använd detta schampo tre tvättar i rad, den fjärde tvätten använder du ett "vanligt" färgschampo, sen börjar du om igen!
Skriv en liten kommentar om varför du vill vinna detta schampo, glöm inte e-mail adress.
Tävlingen avslutas 30/3.




Kommentarer
Postat av: Caroline

Visst får du låna den så länge du länkar tillbaka :) det är bara roligt tycker jag!



Och visst vill jag vara med och tävla om detta schampo, det kan ju inte ha undgått någon! Har tusen anledningar till varför men det största är väl att jag behöver ett skonsamt schampo mot håret så det sakta men säkert kan stärkas!

2011-03-21 @ 20:32:42
URL: http://www.makeupedia.se
Postat av: Emma

Jag är gärna med och tävlar!

2011-03-21 @ 20:43:17
URL: http://ehmsii.blogg.se/
Postat av: Angelika

Åh, jag önskar faktiskt att jag INTE hade en anledning att behöva detta schampo... Mitt hår är sprött, ömtåligt och helt enkelt ynkligt. Allt, jag menar ALLT gör det torrare. Har eventuellt bara ett "bad hair year" men ändå... Rädda mig...

2011-03-21 @ 21:05:06
Postat av: Sara

Hej!

Jag skulle jättegärna vilja vinna detta schampo, jag har problem med att färgen inte riktigt vill "stanna" kvar i håret, den vill rinna ut. Jag skulle vara jätteglad om jag vann detta schampo!



Jag går andra året på frisörlinjen och tycker det är super roligt!

Du har en riktigt bra blogg också!



Kram!

2011-03-21 @ 21:14:19
Postat av: Emelie

vill inte vara blond länge men de är så svårt att få toningen/färgen att fästa. så alla hjälpmedel till snyggare färg än en dammråtta vill jag testa=)

2011-03-22 @ 21:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0