Utväxten kirrad

Måndagsmorgonen spenderade jag hos FACE för en liten brudsminkning inför ett reportage framöver, ställde upp som sminkmodell som tjänst åt en vän. Alltid lite awkvard att bli fotad men det gick så bra så :-) Roligt att få lite sminktips också! Våren är på gång och så även alla bröllop..så många tidningar kör bröllopsteman nu.
Efter det var jag hos duktiga Tomas på salongen och fyllde i utväxten litegrann, det var dags då vi gjorde det i slutet av januari senast. Skönt att känna sig fräsch igen!! Vi använde oss sedan av mina favoritprodukter från Kerastase, nämligen Oleo Relax serien som lugnar lite grova, frissiga hår som mitt.


Favoritserien. Bra mot bångstyrigt och frizzigt hår.


Oléo-Relax Slim, suverän föncreme.


Glad, nyfärgad tjej

Kommentarer
Postat av: Emma

Snyggt!

2011-03-21 @ 20:19:26
URL: http://ehmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0