trend: lugg

Lugg är en trend som kommer och går, personligen så gillar jag lugg och föll för frestelsen i höstas då jag själv klippte lugg. Jag har haft lugg till och från under åren, gillar't!


Lugg med hårförlängning


Lugg med mitt egna hår, klippt i en lång page.

De kan komma i de flesta varianter, men jag gillar den lite längre, softare looken mest framför superkorta luggar. Här kommer lite inspirationsbilder på luggar jag gillar!


Lång, soft lugg på fröken Lopez





Tjock lugg på miss Tyra


Återigen lång lugg


Nicole Richie är söt i lugg





Likaså Reese

Sen måste jag följa upp med några exempel på luggar som inte faller mig i smaken...Men som sagt, det är bara min personliga åsikt.









Om du är rädd för "det stora klippet" så finns det mängder av löshårsluggar att köpa, bland annat här
Kul för en kväll, om inte annat!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja det kan ju vara något för mitt hår, det tål inte schampoo speciellt bra har jag märkt! blir rejält uttorkat om jag schamponerar två ggr samtidigt. ja visst är det en härlig bild!

2011-03-20 @ 12:49:32
URL: http://makeupedia.se
Postat av: Annie

Du passar jätte bra i lugg! :)

2011-03-20 @ 20:19:22
URL: http://acandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0