Enkel vardagsfrisyr

En av mina favoritfrisyrer är att bara snurra upp håret i en valk, som jag sedan säkrar med vanliga hårnålar. Sedan jag klippte mig i en lång page har det varit svårare, för mitt tjocka hår vill inte stanna uppe. Det är precis på gränsen för kort. Men idag lockade jag håret med ghd's minsta plattång, sprayade en hel del och fäste sedan upp håret i en slarvig valk. Söt frisyr som kan se mer avancerad ut än vad den är! Jag ville inte använda mig av en jättehård spray, utan valde Kerastase's nya Chroma Sensitive Spray.






Kommentarer
Postat av: sabina

så snyggt!! kan du inte visa hur du gör? :)

2011-03-24 @ 23:01:17
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0