så var det 2011

Det har inte blivit jättemycket bloggande av mig sista veckorna. Jul o nyår bestod av ganska mycket jobb, så jag har inte riktigt haft tid att fira storhelgerna det här året. Nyårsafton jobbade jag, därefter åkte vi till svärföräldrarna för en trevlig middag. Efter det en mindre rolig fest, och fyrverkerierna missade jag i princip pga snöyra täckte himlen så man såg knappt ett skvatt :-)
Men nu så är det 2011 som jag har lovat mig själv ska innehålla lite mer fritid, nya utmaningar i yrkeslivet och julfirande hemma och nyår på något roligt ställe. Fast just nu vill jag bara ha vår. Sol, fågelkvitter och körsbärsträden i full blom i Kungsträdgården. Januari, februari och mars är bland de tristaste månader jag vet. Jag är ingen vintermänniska. Men tiden går så himlans fort så vips är det sol, blommor och fågelkvitter ute! Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0