O.P.I. en av Dagens favoriter

Här är mina favoriter just nu

O.P.I nagellack
Jag testade det beiga lacket San-tan-tino från O.P.I. som bas och över det lade jag det svarta krackelerande lacket Black Shatter. Jag har inte testat det här med krackelerande nagellack än, vet att Isadora också har en serie. Det här var väldigt kul och man kan variera i oändlighet med färgbasen.


Ursäkta dålig bild, skyller på Iphone


The Texas Collection. Lacket jag använde är tredje från vänster.


Krackelerande lacket Black Shatter

Sen provade jag även en ny foundation. Jag är sedan år tillbaka såld på Kanebos Total Finish, men som student måste man ibland hitta ett mer budgetvänligt alternativ. Jag är väldigt kräsen och brukar inte gilla "billigare" märken eftersom jag upplevt att de inte fungerar på min ibland besvärliga hy med blank T-zon. Döm om min förvåning när jag av syster fick prova Lumenes Natural Code Matt foundation. Den gick in i huden direkt och kändes inte klibbig. Definitivt ett alternativ när kassan gapar tom!


Ny budgetfavorit


Min gamla, eviga kärlek!

Kommentarer
Postat av: rebecca

snyggt nagellack!

2011-01-31 @ 22:43:42
URL: http://rebeccaringius.blogg.se/
Postat av: Malin

jätte snyggt nagellack :)

2011-02-01 @ 14:14:03
URL: http://www.nattstad.se/M930527

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0