Mycket på gång

Det är bråda tider för mig nu, både jobbmässigt och privat. Mycket ska fixas och ordnas. Imorn, ska jag dock få en heldag för mig själv. Jag ska klippa, slinga håret samt fixa fransar och bryn. Superskönt att få en liten uppfräschning.
Jag har som jag i tidigare inlägg nämnt inte färgat håret sedan september.
På tisdag är det dags för operation för att fixa en trasig disk i min käkled, och då kommer jag vara rätt däckad i någon vecka. Kul att få skämma bort sig lite dagen innan läbbiga sjukhusbesöket. Bilder kommer, ska bli spännande att se hur mitt hår reagerar och vad slutresultatet blir.
Nu har jag massa att fixa här hemma, sen blir det nog en lugn kväll i soffan med någon god kopp te.
Trevlig söndag önskar jag er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0