Mina absoluta favoriter just nu

För tillfället är jag alldeles förtjust i följande produkter:

Wella's Enrich serie. Har använt den sedan oktober nu och är totalsåld. Jag använder schampot och balsamet för tjockt/grovt hår, och förutom att produkterna doftar gott så blir mitt hår mycket mjukt och mår bra av de här produkterna. Jag använder schampo, balsam och balsamspray.


Finns hos närmsta frisör och i en mängd webshoppar.


My hair is happy (but in extreeeme need of a haircut)

Kerastase Elixir Ultime, denna superprodukt med mängder av djupverkande oljor doftar himmel och gör håret mjukt och glansigt. Jag använder det i fuktigt hår innan styling, samt lägger det på topparna i torrt hår om håret känns extra trist och torrt någon dag. Finns hos frisör och i webshoppar. Dyrt, men drygt, enbart ett par droppar behövs.

Och så något helt annat - ansiktsvård. Jag har problemhy och kräver en bra rengöring som gärna verkar lite mot bakterier i hyn utan att torka ut. Senaste i raden av försöksprodukter är Kiehls Herbal Cleanser, en mild rengöring som rengör på djupet utan att torka ut huden. Den doftar underbart kryddigt och min hud känns verkligen mjuk. Jag testade Proactiv serien också, som det är mycket fuzz om, men min hy blev jättetorr och sved. Kanske funkar för en del, men inte mig. Kiehls däremot är underbar!




Och tillslut, parfym. Min senste kärlek är Lancôme´s Tresor In Love som är en lätt, flickig doft som jag bara älskar! Jag klarar inte av tunga dofter alls. This one I love!


Kommentarer
Postat av: Modekillen

bra tips ;)

2011-01-08 @ 11:23:36
URL: http://modekillen.se
Postat av: Anonym

fin frisyr!

2011-01-08 @ 21:06:19
Postat av: u name it

Har oxå Tresor In Love, totalt kär!

2011-01-14 @ 14:50:55
URL: http://saraochalvahar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0