stöd Stockholms Katthem!

Mellan den 1- 7:e februari skänker Stylestore oavkortat all vinst till Stockholms Katthem! Ett fantastiskt initativ som berör mig personligen då jag själv för många år sedan adopterade tre små hjärtan från katthemmet. Felia, Kenzo och Armani gav mig flera goda år tills jag på grund av många olika orsaker och tråkiga omständigheter var tvungen att adoptera bort dem. Detta gjorde jag genom att kontakta Stockholms Katthem för att ge dem nya hem, mina små pärlor skulle få det bra. Och de har det bra nu, vilket är skönt att veta. Jag gav dem några fina år iallafall och det är jag stolt över. Stockholms Katthem är stora hjältar, liksom hundstallet och alla liknande organisationer.
Det har väl aldrig varit så befogat att vara snygg? Handla skönhetsprodukter och hjälpa en kissemiss på köpet :-)




Mina hjärtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0