Dagens inspiration: Wella Lumina

Jag gillar verkligen Wellas trendlook Lumina, antagligen för att jag har en svaghet för lite persikoblonda, guldskimrande toner på hår. Det är väldigt snyggt och sist jag var blond experimenterade jag med nyanseringar i både kalla och mer softa, varma persikotoner. Det är just det som är roligt med att vara blond tycker jag, man kan göra lättare nyanseringar utan att det fastnar för evigt. Wella är väldigt roliga att titta på för de är inte rädda för färg.
Blir jag ljusare blond så kanske det åker i någon soft rosablond ton, vem vet!


Kommentarer
Postat av: Malin Björlin

Hejsan,



Jättebra och inspirerande blogg. Jag undrar vart i Sverige du bor? Jag har ett litet hårproblem som jag skulle behöva ha hjälp med och du verkar vara duktig på det du gör. Jag skulle i veckan bara lägga i några ljusa slingor och min mamma skulle hjälpa mig med detta. Hon måste dock ha tagit alldeles för tjocka slingor och nu ser det ut som att jag har blekt hela överhåret. Jag har smått panik och kan nu inte ha håret nedsläppt.



Kram Malin Björlin

2011-03-17 @ 10:15:55
URL: http://malinbjorlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0