Panelkväll med disp

Igår samlades Stylestore panelen för lite produktgenomgång med disp som är en kaxig svenskt upptstickare bland Europas hårvårdsmärken. De har anammat ekotänket i både produktion och ingredienser vilket jag gillar, och lagt mycket arbete på snygga förpackningar, de här produkerna får gärna stå längst fram på badrumshyllan!
Med oss fick vi lite prover, jag ska själv testa blond schampo+balsam med lite violetta pigment som ska ta bort gulheter i håret. Blir spännande!
Under kvällen fönade jag även några av tjejernas hår, för att känna på produkterna lite.
En trevlig fredagskväll helt enkelt!


Evelina före, som ni ser med ett lockigt hår, här fuktigt.


Värmeskydd är ett måste


Med fönen i högsta hugg


Sjukt mycket hår! Riktigt armpass!


Glansspray


Jag fönade det lite slätare men böjde topparna, jag arbetade med en borste från Glanz.



Dessa ska jag prova.


Även säljaren fick vara försökskanin


Produkter

Kommentarer
Postat av: Emma

Snyggt! <3

2011-04-10 @ 14:18:06
URL: http://emmornasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0