Blondintips

När jag är blond tycker jag det är kul att leka med olika nyanser, gör jag en nyansering så går den ur rätt fort men då kan jag också variera mig och leka med kalla och varma toner. Förra gången jag var blond lekte jag med lite persikofärgade nyanser. Nu testade jag Goldwells Soft Colour mousse i tonen REF, en uppfräschande produkt för slingor. Lite som ett silverschampo kan man nästan säga. Den applicerades i fuktigt hår och fick verka några minuter. Resultatet blev att de ljusaste slingorna i mitt hår fick en isig, krispigt blond ton som jag verkligen gillar! Kontrasten mellan det varma i min naturliga ton och det kalla i slingorna blev väldigt fin. REF kommer jag köra igen. Finns hos frisör eller webshoppar såsom tex Baresso.





Här syns de lite isigare tonerna bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0