SYOSS MOISTURE-SERIE VÅRDAR DITT TORRA SOMMARHÅR

SYOSS lanserar en ny produktserie lagom till att sommaren är slut, då de flesta hår är trötta, torra och spröda efter månader av sol, bad och saltvatten. Moisture-serien erbjuder dig en djupverkande fuktboost, lika intensiv som en frisörbehandling men till ett mer förmånligt pris. Serien består av schampo, balsam och en djupverkande inpackning och produkterna verkar intensivt återfuktande och stärker hårets struktur på djupet. Något sommartrötta hår kan behöva mer än väl! Intensive Jar Treatment är en 1-minuts inpackning som ger maximal återfuktning, rekommenderas att användas en gång i veckan. Fredrik och Matthias på salong F&M tipsar dig som önskar djupare effekt av masken att du efter du applicerat inpackningen; skölj en handduk i varmt vatten, vrid ut vattnet och sätt handduken runt håret som en turban. När handduken svalnat sköljer du ur produkten noggrant.


Produkterna finns på bland annat KICKS och Åhléns samt i dagligvaruhandeln sedan v. 31. Pris från 59kr/st.

mode

Kommentarer
Postat av: Jessica

Har du provat Syoss? jag har hört att dom inte alls är nå bra...



Min mamma provade det och hon sa att hennes hår blev förfärligt=)



Vet inte om jag vågar prova=)

2010-09-16 @ 23:41:00
URL: http://cravingforfashion.se
Postat av: Malin

Jag vann deras produkter för nå månader sedan & blev väldigt glad då jag hört att de skulle vara bra.. Men nej jag blev besviken! :P

2010-11-03 @ 16:49:45
URL: http://mallizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0