Förkylning och VMA

Senaste veckan har jag varit helt däckad, känns som de flesta är förkylda nu. Tur att det finns bra sitcoms att fördriva tiden med, och massa skvallertidningar! Ikväll tänkte jag försöka få tag på VMA och kika online, mtv.com brukar ju lägga ut showerna tidigare. Satt och kikade på vimmelbilder från galan, det är ju inte direkt supersnygga outfits som visas upp där, men Gaga måste man alltid älska. Jag menar, gå på gala iklädd en kött-klänning kan ju bara hon göra. För övrigt tog hon storslam på galan, vilket hon är värd. Hennes senaste album har gått varmt här hemma. Nä, nu ska jag sätta på vattenkokaren och krypa ner under en varm filt framför tv'n
Ha en trevlig måndagskväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha hon är för cool :)

2010-09-13 @ 19:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0