Braun Satin Hair hårfön

Braun har tagit fram en serie färgbevarande stylingverktyg - fön, plattång och locktång under namnet Satin Hair. Verktygen är speciellt utformade för att skydda färgade och känsliga hår och ska förhindra värmeskador samtidigt som de ger ditt hår optimalt skydd - trots föning/styling vid full effekt.
Jag fick tag på en Satin Hair Colour hårfön i våras och jag använder den ofta. Det är bra blås i den, det går fort att föna. Jag använder den för att snabbt och effektivt torka håret, därefter rak/blank fönar jag mitt hår med en fön från Parlux med lite nättare munstycke som kommer åt mina frizziga strån som gärna vill bråka vid styling.
Braun's hårfön har också ett precisionsmunstycke men inte tillräckligt tunt för mitt bångstyriga barr.
Braun tipsar: För glänsande lockar eller en blank, rak look, rekommenderar vi att kombinera användningen av Satin Hair Colour hårfön med Satin Hair Colour plattång eller Satin Hair Colour locktång som ger dig den fantastiska stylingen du behöver.
Brauns produkter hittar du bland annat på elbutiker, ONOFF, Elextrolux mfl.



mode

Kommentarer
Postat av: karin

hej Tindra. skulle bli jätte tacksam om kunde svara på detta. Var hos frissan igår tonade det ljusbrunt,men gick tillbaka idag för att jag tyckte dt blev för "kopprigt" i benan och längs tinningen. Då lade hon på en kallare ton för att få bort det koppriga på dessa ställen. Kom hemnu och tycker det ser hemskt ut. Dessa partier är nu visserligen lite kallare men mycket mycket mörkare än det vanliga håret. ser ut somatt jag har en mössa. Är nöjd med färgen i övrigt men vill ha samma färg i benan och vid tinningen som resten av håret. färgen hon korrigerade med var ett "mellanting av färg/toning" Vad kan en "proffessionell" frisör göra för att fixatilldetta. känner mig jätte ful! Tacksam för svar. Kram Karin

2010-09-10 @ 14:28:50
Postat av: JULIA

BRA BLOGG!

2010-09-13 @ 11:43:22
URL: http://juliaebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0