Angående det här med bruduppsättning...

Under eftermiddagen gick jag igenom gamla foton från skolan, och fick syn på några när jag satt hårmodell för klassen över mig som skulle göra sina gesällprov. Jag skulle sitta modell åt två tjejer, och båda skulle göra brud uppsättning. Kul tänkte jag, men det var en mardröm för en håröm människa som mig. Satan (ursäkta språket) vad ont det gjorde! Nålar, toupering, krona you name it. När jag kom hem på kvällen var jag sjukt öm i skalpen och fick till slut världens huvudvärk och däckade i soffan. Men tjejerna lyckades bra iallafall. MEN jag vill inte gifta mig efter det här! Att man som brud ska stå ut med detta.! Skämt åsido, jag får välja en mjukare frisyr den dagen jag gifter mig helt enkelt :-)


Förberedelse för brud. Nelly-lockar


färdig brud.


Samma dag satt jag även modell för långhårsuppsättning. Inte undra på att jag fick  huvudvärk :-)




Vi hade även lektion i bruduppsättning, dock bara på dockor.

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Vad himla fin du var!! Du kommer bli världens vackraste som brud!! :)

Förresten.. är du fortfarande tillsammans med den där killen? :) Det var ett tag sedan man hörde nåt om honom...



Sv: Vi hade en kanonmysig helg!



Kramar!

2010-09-15 @ 01:23:31
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina bilde och frisyrer!

2010-09-18 @ 12:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0