Kerastase Nutri-thermique

Kerastase har tillskott i Nutritive serien - en värmeaktiverande serie som bland annat innehåller min nya favoritinpackning Kerastase Nutritive Masque Nutri-Thermique. Denna produkt är en närande och inpackning anpassad till mycket torrt hår som ständigt utsätts för värmebehandling såsom fön, stylers osv. Vilket stämmer in perfekt på mitt hår. Inpackningen ska göra att håret kan samla på sig långvarig näring, det ska bli mjukt och följsamt och lättare att reda ut. Jag har bara använt den en gång men kände direkt hur lent håret blev efter att jag sköljde ur produkten. Ska bli spännande att se hur håret känns efter några omgångar med denna tuffing!

Finns hos frisör eller webshop.


Kommentarer
Postat av: Caroline/Stylefile

jag gillade inte masqueintense! riktigt tråkigt men jag har väl för trassligt hår!

2010-10-11 @ 11:36:16
URL: http://stylefile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0