Kerastase Elixir ultime

Kerastase har lanserat en ny superprodukt med det passande namnet Elixir Ultime. Denna lilla krigare består av fyra exklusiva oljor: Pracaxiolja, Arganolja, Majsolja och Kameliaolja som alla skyddar, närar och stärker håret samtidigt som de tillför mjukhet och glans. Elixir Ultime doftar himmelskt gott, är drygt och gjorde mitt hår silkeslent. Jag provade att applicera lite i handen, gnuggade händerna mot varandra och masserade försiktigt in i håret. Det doftar så gott att jag gick och sniffade på mitt hår hela dagen!
En riktig välgörare för trötta hår, men smakar det så kostar det, cirka 325:- och uppåt får man pröjsa för detta dyrbara elixir. (125ml)



Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som nåt för mitt hår. men dyr =)

2010-10-31 @ 11:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0