Hårrific!

Fast på ett positivt sätt..jag som har så extremt tjockt hår redan fick mer än dubbelt upp när jag gjorde weaving hos Gladys. Pojkvännen garvar lite åt storleken på mitt nya barr, särskilt när jag lockar det, och jag förstår honom. But I love it! Jag har kommit fram till att favorit stylingen är lockar med medel eller stor locktång som jag sedan borstar ur med svinborste för en lite mer ledig look. Jag har även skaffat en superprodukt enligt Gladys och hennes kunder, en fukt-och glansgivande mousse med olivolja som enligt henne ska ge extra fina lockar. Appliceras på kvällen, fläta sedan håret och sov med det för fina lockar. Ska testas nästa gång jag tvättat håret.




Kommentarer
Postat av: Anonym

så himla fint hååår!

2010-10-09 @ 19:19:02
Postat av: LaLizita

Haha, ja det var riktigt mycket hår. Men fint tycker jag! :)

2010-10-10 @ 22:23:14
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: angel

Vilket fint hår :)

2010-11-25 @ 16:29:16
URL: http://autumgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0