Exotic Body Scrub piggar upp huden

I dagarna fick jag hem en kroppskrubb från Enhus Organic. Exotic Body Scrub är en peeling med exfolierande socker och vårdande kokosolja som piggar upp huden och ger ny lyster. Den doftar så gott så jag får nästan smälla mig på fingrarna för att inte ta en tugga. Den doftar exotiskt, som namnet anger, men även godis! (Tycker jag iallafall.) Huden blir mjuk och len och doften sitter kvar efteråt. Jag gillar Enhus filosofi, att deras produkter inte innehåller mineraloljor, artificiella färg- och dofttillsatser eller animaliska restprodukter och att de inte är testade på djur. Som gammal LUSH-medarbetare så är de viktiga egenskaper för mig när det gäller val av hud-och kroppsvård.



Pris 325:- för 237ml

Kommentarer
Postat av: Linda

Den låter ju jättehärlig : ) Lite dyr kanske. På min tävling pågår just nu en tävling, var gärna med : )

2010-11-03 @ 16:47:29
URL: http://sannythecat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0