Vinn Schwarzkopf Blonde Extreme

Jag lottar ut en blekning från Schwartzkopf, en ny produkt som kommer finnas i butik from vecka 14.
Så här beskriver Schwartzkopf själva nya "
Blonde Extreme Strong L1++"

"
Med nya Blonde Extreme Strong kan även mörkt hår bli blont. Schwartzkopf's hittills mest effektiva blondering bleker upp till åtta nyanser och klarar därmed av att bleka alltifrån ljusbruna till mörkbruna toner - utan att riskera gula färgskiftningar. Detta är den mest effektiva blonderingen Schwartzkopf lanserat. Blond L1++ är även berikad med kalcium och vitaminer som stärker håret och tillför skimrande glans - för ett ljusblont resultat fullt av lyster"

Värde ca 115kr.



Lämna en kommentar om varför just du vill vinna, glöm inte e-mail adress :)
Tävlingen pågår till 20:e mars.


Kommentarer
Postat av: Valis

Hej Tindra! Som du vet sedan tidigare kommentarer/frågor från mig (angående wella toningarna till blondt hår) så har jag ju hemskt mycket problem med den gula nyansen som min utväxt får när jag väl ska bleka den! Jag täcker ju mitt hår för omvärlden så det är inte det lättaste att hitta en frisör så det underbaraste skulle ju vara om denna blekning verkligen fungerar så jag slipper experimentera i 3v innan håret blir som det ska hehe...kram tack för en inspirerande och hjälpsam blogg! Valis

2010-03-14 @ 00:10:59
Postat av: Morre

Åh! Jag har alltid varit blond, men färgade en mörkbrun/röd färg nyligen. Det blev riktigt hett faktiskt! Men jag saknar då mitt blonda hår så in i Norden! Speciellt när vårsolen är här.. Åh, det är så mycket vackrare blondt, mitt kära hår!

2010-03-15 @ 13:25:14
Postat av: evamar

Nu är jag ganska trött på mina mörka lockar och redo att bli blondin igen. Det här låter som produkten för mig!



PS, Jag länkar såklart:



http://evamar.blogg.se/2010/march/blondering-20-mars.html

2010-03-18 @ 19:58:38
URL: http://evamar.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej Tindra!



Jag har inget jättebra argument för att få vinna färgen.. utan sanningen är att mtt hår ser ut som f*n just nu, efter en impulsgrej att jag skulle bli brunett efter 24 år som blondin :) Tack och lov har allt bruna gått ur mitt hår nu men det ser väldigt mörkblondt trist ut..

Blondiner haves more fun och jag saknar min hårfärg! =)



Må så gott

2010-03-18 @ 21:16:44
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: Maria Ö

Vill gärna vara ljus och fin i håret till våren :)

Man känner sig så somrig med ett blont hårsvall!

2010-03-18 @ 22:06:10
Postat av: Jeanette

Jag är gärna med och tävlar! Har fått utväxt som jag gärna vill bli av med, nu när solen lyser med sin frånvaro och jag inte får det naturligt...

2010-03-18 @ 22:18:24
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: Annica

Jag vill gärna vinna detta :D eftersom killen inte vill att jag ska bli blond och inte vill att jag köper sånt. Fast han sa ingenting om att vinna hem den. :D haha ^^ så snälla, gör mig blond!

2010-03-18 @ 22:23:39
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Sanna Thuresson

Hejhej! Varför vill jag vinna? Just nu är mitt hår inte fagert någonstans. Kvalitéen är finfin, men färgen är vidrig. Utväxt och allmänt tråkig. Japp, en blondering hade passat mig finfint nu till våren. Jag vill lysa upp dagen precis som solen! :-)



/ Mvh Sanna

2010-03-19 @ 00:07:49
Postat av: marty

hej! den här skulle jag vilja vinna. färgade mitt hår för någon vecka sen. hade sån hemsk utväxt, men färgningen blev inte så bra. blev så gult. skulle gärna göra om det.. denna blonderingen skulle nog göra susen

2010-03-19 @ 08:12:09
Postat av: adde

jag var blond när ja var liten, men med åren så mörknade det till nästan svart. jag skulle gärna testa o bli blond igen

2010-03-19 @ 08:13:28
Postat av: Vera

Jag vill ge blekningen till min bästa vän. Hon håller på att färga men just nu är det något oranget åt hållet. Hon skulle bli riktigt glad om hon fick en av mig.

2010-03-19 @ 17:46:13
Postat av: Nelly

Jag vill vara med och tävla :)

Ljust hår, och en snygg sommarbränna, kan det bli bättre? grymt snyggt med ljust hår på sommaren :D

2010-03-19 @ 18:28:27
URL: http://nellym.blogg.se/
Postat av: ANNELIE

Blondes have more fun(-:

Säger väl allt..

2010-03-19 @ 22:36:11
URL: http://www.improveme.se/gniztra
Postat av: Ylva

Åhh! Jag har ända sedan min barndom drömt om ett glänsande, rågblont hårsvall. Försökt med allehanda toningar och färgningar, men mitt mörka hår i kombination med sin "starka kvalitet" gör att de flesta blekningar inte biter.

Blondiner kanske inte har roligare, men jag skulle så gärna vilja uppleva min "gamla dröm" och få känna mig som ett blont bombnedlslag, om så bara för en dag ;)

Kramar

2010-03-19 @ 23:54:41
Postat av: Jeanette Lexonius

Jag blonderar mitt hår och har rätt mörkt hår änsålänge har jag inte gittet något bra blekningsmedel så man slipper dessa skiftningar i guldblont eller gult så nu skulle det vara attans kul att få prova just detta blekningsmedel som då kanske skulle ta bort dessa skifttningar som då blivit av jane hallens ultra blonda medelet, så nu är det alltså bara att hoppas på att det blir jag som vinner denna vinst så man kan bli lite fin till våren och sommaren med vänliga hälsningar " från en som inte har blivit nöjd med resultat av färgningarna jag gjort änsålänge och jag är då 35 år " ps: hoppas så på denna vinna:)

2010-03-20 @ 08:44:10
Postat av: Mmiirree<3

Hej! =) Jag vill gärna vara med och tävla om detta. Du förstår, jag har svartbrunt hår och jag skulle gärna vilja pröva nåt nytt. Jag tror blont skulle passa mig helt perfekt. Jag hoppas att jag vinner, vill se hur det ser ut på mig, som blondin ;)

/kram



du har fått en länk på min blogg

2010-03-20 @ 09:19:37
URL: http://mirandasdagbok.blogg.se/
Postat av: Hanna

åh, precis vad jag behöver! En uppfräschning inför sommaren :)

2010-03-20 @ 12:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0