Bilder från Schwarzkopf "Looks for you 2010"

Pressvisningen för Schwarzkopf's looker för 2010 var väldigt trevlig, det bjöds på bubbel, tilltugg och urfina goodiebags. Gliss lanserar en ny hårvårdsserie  i vår - Shea Cashmere, en serie produkter som sköljer bort all torr vinterfrissighet och gör ditt hår redo att möta våren. Shea Cashmere har en formula med fuktighetsgivande Sheasmör och kashmirprotein som tränger in i hårstråna, ger extra näring och gör håret smidigt. Produkterna doftar ljuvligt av bergamott, lakrits, karamell och vanilj. Vi fick hela serien i goodiebagsen, så jag ska prova och utvärdera vad jag tycker.





Efter Gliss introduktion begav vi oss till hotellets vind där hårstylisten  Daniel Scott visade upp vårens looker "Combback", "Hollyred", "Intense Bloom" och "Eastbeat" .


Daniel Scott


Hårjunkie som jag är så var jag tvungen att gå och prata lite med Daniel Scott om de olika lookerna.



Mer goodiebags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0