Summer Glow

Jennifer Lopez är ofta både tidningar, övrig media samt tjejers inspiration när sommaren närmar sig. Stjärnan lyckas alltid få till den glödande, solkyssta looken till perfektion. Sannerligen med hjälp av mängder av skönhetsprodukter inom B.U.S.-familjen och solduschar samt rätt makeup. För ett hårfreak som mig så inspireras jag även av hennes hår, hon har väldigt snygga varma bruna toner i sitt svall. Dock ryktas det ofta om peruker när det gäller la Lopez, hur det är vet jag inte men löshår använder hon nog flitigt. Summan av kardemmumman är att hennes look komplett med solkysst hur och snyggt brun hårman är en look att sträva efter nu när sommarmånaderna närmar sig.










Kommentarer
Postat av: sabina

hon är verkligen vacker =)

2010-06-08 @ 15:07:40
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: madeleine

Hejsan :)!

Intressant och fin blogg!



Har en liten fråga, jag har mörkthår nu med lite slingor men jag funderar på att avfärga håret och lägga i en ljusbrun färg.. vad tror du om det? :)

tacksam för svar! :)

2010-06-11 @ 11:58:40
URL: http://maddhoes.blogg.se/
Postat av: kim

Hej.

jag har lite "hårproblem" och beslutsångest. Jag ska skriva så tydligt som möjligt, så att du förtstår, och hoppas att du kan hjälpa mig:)



För ett år sedan ville jag bli blond. Men eftersom att jag hade färgat hår så avrådde dem mig för att bleka håret. utan dom gjorde väldigt täta folieslingor istället. och jag blev jätenöjd med färgen och så. (var dock tvungen att klipa av 10 cm senare)



Men nu är det samma igen. jag har varit mörk under vinter och är jättesugen på att göra sånnadär slingor igen. MEN nu har jag inte lika långt hår som förut och använder löshår. Och löshåret som jag har är så slitet så det ska slängas. och jag är inte beredd på att gå utan löshår.



Men jag tänker som så, att om jag färgar håret och sen ska köpa löshår så är det svårt att hitta exakt samma färg, eftersom att jag bara gör slingor i mitt egna. Så kan jag beställa typ ljusbrunt lös hår och färga det samtidigt som mitt egna? (hos frisör alltså)



Jag vågar inte riktigt fråga en frisör om dom kan färga löshåret också. det känns som att dom bara skulle tycka att det är jobbigt. men tror du att det är möjligt?



/kim :)



2010-06-16 @ 17:08:46
URL: http://kiimpah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0