Nya Hayden - hot or...not?

Hayden har för mig alltid varit ett riktigt exempel på hur en helylle amerikansk tonårs cheerleader ser ut. Liten, söt och blond. En stil hon passat bra i, hon var även söt när hon blev rödhårig ett tag.
För en tid sedan klippte hon dock av sig håret, och det rätt rejält. Hur jag än har vridit och vänt på det så tror jag att jag föredrar henne med långt av någon anledning. Jag brukar heja på när någon tar steget och kapar av håret, men njae detta är jag inte superexcited över.
Vad tycker ni?


Hayden förut


Riktigt söt och flickig


Nyklippt


Kommentarer
Postat av: Tessan



Nej, usch, hons er ut som en tio år äldre tråkig hemmafru :-(

2010-06-24 @ 19:58:23
Postat av: caro - passion for passion!

åh herre min gud vilken förändring! :O fast hon var söt i det korta också!

2010-06-30 @ 22:37:04
URL: http://car0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0