Enkla mittbenan dominerar

Som jag skrivit tidigare är det en stor trend med "ofixat" hår, som dessutom ska se ofärgat ut, trots att det ofta krävs lite färg och slingeffekter för att få till det. Det ligger även mer styling än man tror bakom denna look. Jag har tjuvkikat online på olika modekedjors bilder och den enkla frisyren, ofta mittbena eller snedbena med mjuka, lätt vågiga längder, håller i sig. Färgerna är väldigt basic också. Snyggt tycker jag. Tråkigt, tycker andra. Vad tycker ni?






Denna frisyr fixas busenkelt med hjälp av platt-eller stor locktång.


Flätan håller i sig, men tar ny form.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är skitsnyggt enligt mig, men jag lyckas aldrig få till det som jag vill!

2010-07-07 @ 22:58:29
URL: http://dinbekante.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0