Efterlyser röda extensions

En sak jag märkt sedan jag blev rödhårig är hur dåligt utbudet av rött löshår är. Visst, gör man hårförlängning med keratinvax finns det bra möjligheter men när man är på jakt efter clip on set/hårträns är det desto svårare. Iallafall när det gäller äkta hår, som jag vill ha.
Jag var på jakt tidigare i höstas och fann endast en kopprig nyans som jämfört med mitt hår såg dassig och urblekt ut. Självklart kan man ju om håret är äkta slänga i en toning, men det är inte alltid man har lust att pyssla med sånt. Jag ser gärna att det är klart när jag köper håret.
Så nu efterlyser jag att alla hårshoppar och löshårsbutiker försöker söka efter lite mer nyanser för oss rödtoppar!
Om någon har tips om bra butiker som faktiskt har bra utbud, hojta till i kommentarsfältet.



Kommentarer
Postat av: me

Hej!

Vad är det för hårfärg på bilden?

2010-02-02 @ 10:45:39
URL: http://sparaenpeng.blogspot.com/
Postat av: Sara

http://www.rapunzelofsweden.se/1/sv/nail-hair-extensions-storpack/roed-nail-hair-extensions-storpack.php

2011-02-11 @ 01:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0