Bra webbshop med hårförlängning!

När jag skrev om Beyonce häromdagen nämnde jag att hon har mycket löshår och peruker. Det vimlar av sidor som säljer löshår på nätet, men mitt intresse fastnade på Beautynet.se. Min syster har clip-on extensions därifrån som håller väldigt hög kvalité, så jag var tvungen att gå in och kika.
Förutom ett brett sortimen ger jag ett plus till beautynet.se som faktiskt har fina före- och efter bilder på hårförlängningar, vilket många sidor inte har utan de låter vem som helst ladda upp foton, som inte alltid visar lyckade resultat.
Såg dessutom att de har extensions kurs, hmm något en hårtok som jag skulle vara mycket intresserad av.. :)

www.beautynet.se


Kommentarer
Postat av: Donnie Senkal

Hej Tindra



Jag är marknadsförings chef för Beautynet.se och frisör. Blev väldigt glad av ditt inlägg om oss och det är alltid kul när någon skriver positivt utan ett samarbete. Vi jobbar hårt med sidan och målet är att ha den bästa sidan på nätet.



Skulle du kunna maila mig för eventuellt samarbete eller om vi kan hitta på något som gynnar oss bägge??

2010-06-19 @ 03:14:20
URL: http://www.beautynet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0