Underbara MD formulations

Jag har sagt det förut och jag säger det igen: denna "skin perfection gel" från MD formulations är grym.
Det är en lätt gel med AHA och salicylsyra för lokalbehandling av acne och orenheter.
Skin perfection gel verkar antiseptiskt, talgreducerande och har dessutom anti-inflammatorisk effekt på uppblommande acne.
Använding: Gelen kan användas ensam eller som förstärkning ovanpå en annan behandlande produkt.
Jag använder den dagligen på haka och näsa, där jag kan råka ut för orenheter. Porerna känns rena, mindre och fräschare. Nu senaste veckan har jag bland annat pga stress fått lite små plitor i pannan och börjat applicera gelen där också, med bra resultat.
Den är dyr, men åh så bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0