Mina favoriter från Sebastian

Sebastian Halo Mist
Halo Mist är en silkeslätt glansspray med uv-skydd som ger håret en skinande lyster.
Den doftar väldigt gott och tynger inte ner håret. Detta är en av mina absoluta favoriter när det kommer till glansspray, den ger otrolig lyster och glans och gör rätt för namnet Halo Mist, håret blir lika lätt som luft.
Användning
Spraya på fuktigt hår och föna för en gnistrande jämn finish
för maximal glans spraya sparsamt över torrt hår. För finare
hår spraya i händerna och fördela jämt från mitten och ut
i topparna.

100ml kostar ca 290kr.


Sebastian Volupt Spray Gel
Volupt skapar volym från hårbotten och ger en definierad stadga samtidigt som hårets mjukhet bevaras. Produkten innehåller naturligt bambuextrakt och ger värmeskydd vilket är en bonus.
Själv har jag volym så det räcker men jag har provat den på tjejer jag fönat med gott resultat. En toppenspray för er som vill ha volym!
Användning
Skaka ordentligt för att aktivera 2-fas-formulan. Spraya
i fuktigt hår. Föna håret för extra volym, eller låt
lufttorka för att framhäva vågor och lockar.

150ml kostar ca 290 kr
Produkterna finns hos frisör eller välsorterade webshoppar.



Kommentarer
Postat av: David

Vill bara tipsa om att HELA Sebastians sortiment finns på brorosyster.se en webshop med hårprodukter från riktiga frisörer, Endast produkter från svenska agenter!



http://brorosyster.se/brand.html/sebastian-professional



Fraktfritt och leverans inom 2 arbetsdagar.

Må gott och tack för utrymmet!

Mvh David

2010-07-09 @ 02:46:21
URL: http://www.brorosyster.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0