Vinn produkter från Gliss!

Efter sommarens sol och bad kanm håret kännas lite torrt, sprött och livlöst. Då behövs närande, intensivt vårdande hårprodukter för att göra svallet redo för hösten.
Därför lottar jag nu ut två produkter ur Schwarzkopf's Gliss serie.

GLISS Color Shine & Protect
behandlar torrt och skadat hår på djupet och lämpar sig speciellt bra för långt hår samt hår som utsatts för yttre påfrestningar. Fördela inpackningen i fuktigt, nytvättat hår och låt verka i en minut. Efter inpackningen sköljts ur bör man avsluta med vanligt balsam  för att återsluta strukturen på håret.




GLISS
Color Shine & Protect Boost Serum är ett serum som innehåller flytande kristaller och UV-filter. Samtidigt som den arbetar med att skydda håret, tillför den skimrande glans och lyster. Serumet masseras in i handdukstorrt hår och skall inte sköljas ur. Denna lilla superprodukt blev utnämnd som vinnare i årets Swedish Beauty & Cosmetics Awards i kategorin Årets hårbalsam under 100kr.



För att vinna vill jag att du berättar ditt värsta hårminne, det kan vara en tokig hemmafärgning eller ett skräckbesök hos frisören. Ditt bidrag skriver du i kommentarsfältete, glöm inte lämna e-mail adress! Tävlingen avslutas 30/8.

TÄVLINGEN AVSLUTAD - GRATTIS CECILILA!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hade permanentat hår på utväxt som jag ville "återuppliva" Hamnade hos den värsta frisören ever som brände mitt hår el nåt för när hon var klar var det inga lockar där utan bara risiga testar som hon försökte skruva upp för hand!!! hm... hade även en färgning i som drogs ur o jag fick nån konstig 3 färgad nyans. Grät när jag kom hem. Fick gå till en annan salong där de tvingades klippa av håret (hade långt hår innan ) till en pagevariant :( Frisören sa att mitt hår var som tuggummi- Detta är det värsta jag råkat ut för.

2010-08-25 @ 23:36:25
Postat av: annis

Hej du , Fin blogg! :-D

Allt bra?

2010-08-27 @ 16:42:09
URL: http://annnaiz.blogg.se/
Postat av: Niki

Åh gud mitt värsta minne var när jag gick till en såndär rätt billig drop-in-frisör. Jag var 15 och ville klippa lugg för första gången och sa helt enkelt till frisören att jag ville ha en lugg som passar min ansiktsform och som inte är för tjock osv. och när han var klar hade jag en TJOCK "pott"lugg från öra till öra!!! MARDRÖM! den luggen fick ingen se! den fick vara uppsatt tills den växt ut

2010-08-27 @ 21:57:31
Postat av: therese

fin blogg, kolla gärna in min :)

2010-08-27 @ 23:04:25
URL: http://allyouhavetoknow.blogg.se/
Postat av: Anna G

Mitt värsta är ändå när jag gick till frisören för att klippa topparna och fick två decimeter avklippt :/ Sen dess är jag rädd för frisörer!

2010-08-28 @ 08:47:28
Postat av: Cassandra Olsson

Mitt värsta hårminne är nog när jag fick för mig att färga blondt från nästan svart hår, jag färgade 19ggr på 3 dar, ursch vad mitt hår var slitet då, Var blond i 1 vecka sen färgade jag tillbaks till brunt :s

2010-08-28 @ 20:44:16
URL: http://cassandrao.blogg.se/
Postat av: Bella.l

När jag färgade mitt hår ljus-rött!

Naturligtvis var det meningen att det skulle bli lite så där mörkbrun,kontra lite rött..men närå,ljusrött blev det och det finns naturligtvis dokumenterat på olika foton.

2010-08-29 @ 11:37:49
Postat av: Emilia

Mitt värsta hårminne... Jag hade länge funderat på att färga håret sådär eldigt vackert rött. När jag äntligen kom till frisören så ville jag ha mer än bara rött hår, så frisören och jag kom fram till att vi skulle klippa av ca 2 dm av mitt långa ljusblonda hår och krama upp det lite. Det hela slutade med att jag hade en uppklippt rund morotsfärgad frisyr likt en clown. Inte så lyckat med andra ord! Så nu tar jag en sak i taget när jag vill byta färg eller frisyr! :)

2010-08-30 @ 16:06:19
Postat av: link of london

Åh gud mitt värsta minne var när jag gick till en såndär rätt billig drop-in-frisör. Jag var 15 och ville klippa lugg för första gången och sa helt enkelt till frisören att jag ville ha en lugg som passar min ansiktsform och som inte är för tjock osv. och när han var klar hade jag en TJOCK "pott"lugg från öra till öra!!! MARDRÖM! den luggen fick ingen se! den fick vara uppsatt tills den växt ut

2010-09-01 @ 05:23:23
URL: http://www.elinksoflondonsale.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0