Lilla Diva

Förutom min passion för hår har jag en stor passion för djur, särskilt hundar. Jag har själv inte tid med hund som det ser ut nu, därför passar jag på att vara hundvakt åt en liten Amstaff tjej vid namn Diva när tillfälle ges. Denna lilla busfis är bara dryga året gammal, har massor av energi och är världens gosfia!
Idag tog vi en skön promenad i solskenet och fick syn på lite vårtecken - blåsippor, krokusar med mera. Härligt!
Vårkänslor på hög nivå! En vacker dag när jag är pensionerad frisör kommer jag garanterat öppna ett dog shelter med en massa härliga vovvar som behöver kärlek. Eller kanske en hundsalong?


Lilltjejen startklar för promenad





Vårtecken!!



Kramar i solen

Kommentarer
Postat av: Nataly & Herrman

Hej!



Då jag själv är intresserad av amstaff undrar jag såkalrt vilken kennel hon kommer ifrån. Riktigt söt hund :)

2010-05-07 @ 20:30:19
URL: http://natalysdaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0