Tävling: Styling Powder från Björn Axén!

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD -GRATTIS "VONNE!"

Lördagens tävling har suveräna hårprodukten Styling Powder från Björn Axén i potten!

Såhär beskriver Axén själva denna produkt:

"Styling Powder ger hållbar stadga och volym samt mattar ner fet hårbotten. Perfekt för dig som vill fräscha upp håret mellan schamponeringar! Styling Powder förpackas som en spray vilket innebär att du lätt kan applicera direkt på de delar av håret som du vill arbeta med. Dessutom är den mycket torr i sin konsistens vilket gör att den verkar fort utan att bli klibbig. Styling Powder passar givetvis både kort och långt hår som önskar en extra matt effekt. Styling Powder finns i 200ml och travel size 80ml, perfekt att ha med i handväskan!

Tips på användning: Skaka flaskan före applicering. Spraya i hårbotten från ca 10 cm avstånd i torrt hår och låt torka. Skaka av eventuellt överflöd och forma önskad frisyr med fingrarna. Skydda kläder från ev. pulverfall. Våga gärna spraya även i underhåret för att maxa volymen. (Styling Powder fungerar även mycket bra med Björn Axén Volumaster; då applicerar du Styling Powder efter att du volymbehandlat med Björn Axén Volumaster.)"






Skriv en kommentar med motivering varför just du skall vinna, glöm inte e-mail adress!
Tävlingen avslutas den 6/10.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Jag vill vinna för att detta skulle förenkla min vardag massor. Två hundar och ett barn. När morgonen kommer så hinner man inte alla gånger med att schamponera håret, med detta puder skulle jag rädda många morgonminuter =) Framförallt nu när jag klippt ner håret till en page, då kan man inte bara slänga upp håret i en knut!



Ha en fin helg!

//Johanna

2009-10-03 @ 19:32:01
URL: http://minisdagbok.blogg.se/
Postat av: cecilia öhrberg

Den skulle va super för mitt hår som blir platt o fett så lätt! Slippa skämmas på jobbet när man börjar tidigt... ps. har ju en volume master i byrålådan ;)



Kramar



2009-10-03 @ 22:43:44
Postat av: Vonne

Jag skulle vilja vinna denna produkt då jag har otroligt svårt att få volym i håret utan att skada det med värmeverktyg, starka hårsprayer och tuperingar. Mitt hår är väldigt långt och tjockt men när det ligger klistrat mot ansiktet så förstör det praktiskt taget hela dagen då man börjar känna sig precis lika hängig som ens hår är.



Att den även fräschar upp skulle göra att mitt hår kanske skulle behöva 1-2 tvättar mindre i veckan, detta skulle skona min hårbotten något enormt. Mitt hår tar ungefär 4-5 timmar att torka naturligt men att håret är fuktigt så länge verkar tyvärr gett mig massa problem med hårbotten.



Tack för en bra blogg!

2009-10-03 @ 23:22:44
URL: http://ida-yvonne.blogspot.com/
Postat av: Emma

Hej Tindra!

Jag måste tvätta mitt hår varje dag för att det inte ska se fett ut. Det är ett stort problem för mig då mitt hår kräver mycket styling för att se "normalt" ut. Mitt hår är naturligt väldigt frissigt och några delar av håret är lockiga, några raka. De dagar jag inte hinner tvätta mitt hår så har jag dåligt självförtroende hela dagen. Har funderat länge på att köpa någon produkt som denna men som student blir det svårt. Tack för en fin blogg/Emma

2009-10-04 @ 01:43:12
Postat av: TESS

Jag skulle vilja vinna för att jag har så platt och tråkigt hår. Skulle bli så glad om jag vann den här och kunde få lite mer volym i håret! :)

2009-10-04 @ 10:31:47
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag vill gärna vinna eftersom att mitt hår är grymt tråkig just nu! Jag ska snart färga tillbaka till min bruna färg nu när sommaren är slut, skulle vara kul att få nya stylingprodukter med, om det dessutom är bra mot fett hår så är det ju toppen eftersom det är så jobbigt att tvätta håret helt tiden!

2009-10-04 @ 12:55:04
URL: http://juliaberg.blogg.se/
Postat av: evamar - tävlingsblogg

Mitt lockiga hår är torrt i topparna och slits lätt men min hårbotten producerar mycket fett. Gissa om det vore guld värt att få testa en produkt som den här!



Länkar såklart i min tävlingsblogg;



http://evamar.blogg.se/2009/october/harvard-6-oktober.html

2009-10-04 @ 15:11:56
URL: http://evamar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej! Skulle gärna vilja vinna då mitt hår saknar volym.

Kram Sandra :)

2009-10-04 @ 15:42:14
URL: http://sandrawivhammar.bubbleroom.se
Postat av: mathilda

jag vill så gärn avinna och om man ingte är med så akn man ju inte vinna så jag delatar och hoppas att jag har turen med mig

min motiverng.jag har försökt med allt att få lite volym men inget fungerar jag har provat det mesta men inte den här coola produkten och kanske den här är svart på min gåta att få volym i mitt hår jag har nog ett av världes fettaste hår det räckewr med att det går 6 timmar och dte är fett igen vet inte vad det är för fel..

att få vinna nåt så lyxigt skulle var helt underbart

kanske haft jag tur den här gången så jag vinner

tack för att jag få möjjligheten att vara med och tävla....

2009-10-04 @ 16:16:39
URL: http://twilightandaboutme.blogg.se/
Postat av: suss

Jaha, detta låter som en slags mirakelräddning på burk. Skulle sannerligen behöva en sådan!! = )

2009-10-04 @ 16:40:44
Postat av: sarinsko

hej, jag vill vinna för att jag förtjänar de!

2009-10-04 @ 17:02:10
URL: http://sarinsko.blogg.se/
Postat av: Gabbies

Detta vill jag gärna ha chansen att vinna. Mitt hår behöver det! Jag har så typiskt skandinaviskt hår som det kan bli, tunt och flygit och helt utan volym. Plus att som sjukskriven har jag inga pengar att köpa bra produkter för. Blir dessutom galen på att mitt hår alltid ser så fett ut! Spelar ingen roll hur ofta jag tvättar det..



Hoppas på tur!



Ha en bra dag!

Postat av: Jeanette lexonius

Den skulle jag vilja vinna till mitt livlösa hår nu efter sommaren det skulle behöva ha sig lite mer volym så nu kan du hjälpa mig att kanske prova denna produkt med vänliga hälsningar jeanette:)

2009-10-04 @ 17:26:13
Postat av: Nelly M.

Jag är med och tävlar!

Jag borde vinna därför att jag har ett hår som blir jätte lätt fett, och då måste jag ju tvätta håret jätte ofta, och i u med att det blir lätt fett, så är det helt volymlöst, denna produkt skulle verkligen vara min räddning! :)

2009-10-04 @ 17:41:13
URL: http://nellym.blogg.se/
Postat av: AnnaC

Som nybliven tvåbarnsmamma hinner man inte riktigt med sig själv. Så det vore super att vinna så slapp man skämmas över att man inte hunnit tvätta håret när man ska gå och lämna stora sonen på dagis ;)

2009-10-04 @ 17:42:31
Postat av: pyretpepsi

Jag har märkt att mitt hår har förändrats med åldern och med ökat antal gråa hår och söker efter ljus och lykta efter en produkt som kan göra "underverk" med mitt platta och livlösa hår. Kanske Björn Axén är svaret?



Jag har länkat:

http://pyretpepsi.blogg.se/2009/october/vinn-styling-powder-hos-tindra.html

2009-10-04 @ 18:00:08
URL: http://pyretpepsi.blogg.se/
Postat av: Linda

Vill gärna vara med och tävla och jag hoppaas att jag vinner för jag behöver något super till mitt hår och det blir aldrig av att jg köper något, går alltid annat före

Har länkat i min blogg

http://familjengranberg.blogg.se

Hoppas på tur:)



Linda

2009-10-04 @ 20:10:54
URL: http://familjengranberg.blogg.se/
Postat av: eelinn

mitt hår kan man spy på.. Jag vill gärna fixa till det nångång.. så det vore bra för mig :)



mail:[email protected]

2009-10-04 @ 20:24:16
URL: http://ssockertopp.devote.se
Postat av: Cecilia

Det hade varit toppen att snabbt och lätt få ett kanonresultat med volym! Perfekt alla morgnar då jag inte lägger ner många sekunder på håret, säkert skulle de trista vardagarna kännas festligare om man kände sig finare!

2009-10-04 @ 21:06:20
Postat av: Lilli

För att jag är bäst! :D xD

2009-10-04 @ 22:22:09
Postat av: Karin E

Hej

Nu tar jag chansen att få vinna lite mirakel hjälp till mitt hår som ständigt ser otvättat ut.Skulle vara toppen om jag kunde få lite hjälp med mitt omöjliga hår.

2009-10-05 @ 00:30:04
Postat av: Jessica

Åh vilken härlig produkt! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Jag skulle vilja vinna för att jag skulle så gärna vilja ha något som ger mitt hår mer volym och mattar ner min feta hårbotten. Känner att mitt hår är så tråkigt och skulle så gärna vilja fräscha upp det! Styling Powder låter som en perfekt hårprodukt till mig! Skulle vara så roligt att få förbättra mitt hår till något som jag är stolt över och skulle bli så glad om jag vann! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/october/vinn-styling-powder-fran-bjorn-axen.html#comment



Ha det så bra!

/Jessica

2009-10-05 @ 10:26:37
URL: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/
Postat av: alexandra

jag har sjukt FETThår!, måste typ duscha 5ggr iveckan! mitt hår är alltid lika tråkig, samma tråkiga platta hår, så det skulle vara undebart att få håret i mer volym! skulle vara så kul och just jag vann! :)

2009-10-05 @ 14:48:11
Postat av: sandra

Jag har väldigt tjockt hår, men det är riktigt platt och utan volym. För att inte behöva se på mitt ansikte som slickar sig intill mitt ansikte så har jag det nästan alltid i en knut. Jag har så svårt att få någon volym i det, så det här kanske vore det jag behöver?

2009-10-05 @ 15:11:45
Postat av: Kashaya

Jag skulle väldigt gärna vilja vinna eftersom mitt hår verkligen behöver volym och jag inte hittat någon bra produkt som fungerar för mitt hår ännu, kanske det här är den?=)

2009-10-05 @ 17:34:21
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Lina

Jag vill vinna hårprodukter från Björn Axén, eftersom jag färgade håret brunt för ett år sedan. Och har nu återgått till min naturliga hårfärg, vilket är blont. Men efter alla omgångar med slingmedel och silverschampo så har mitt hår blivit otroligt slitet, fluffigt och missfärgat. Därför skulle hårprodukter vara en otrolig gåva till mig! Vore evigt tacksam!



Måste även tillägga att det var min mamma som fick mig att inse hur bra Björn Axén produkterna är. :)

2009-10-05 @ 18:57:32
URL: http://yesplease.webblogg.se/
Postat av: Selma

Heej! =)



För att för några månader sedan började jag tappa hår, av någon anledning. Jag tappade nästan hälften av mitt hår, bara man drog fingrarna genom håret fick man massa håstrån med sig.

Mitt hår blev bara tunnare och tunnare =(

jag förstod verkligen inte varför!

Men så började jag ta några vitaminer som man skulle ta för hår, hud och naglar.

Och det hjälpte!!



Men mitt hår har så klart inte återhämtat sig från det här, det har bara gått några månader och är fortfarande väldigt tunnt (inte det tjocka hår jag är van vid) och kort desutom -.-"



Jag skulle bli så sjukt glad om jag vann det här! Mitt hår blir väldigt lätt fett och jag vill inte tvätta det för ofta för att jag är rädd att börja tappa hår igen (jag tvättade håret väldigt ofta innan) och dessutom är mitt hår nu helt volymlöst :(

OM JAG VANN DETTA SKULLE JAG BLI VÄRLDENS LYCKLIGASTE =)



Håller tummarna!!

2009-10-05 @ 20:26:18
Postat av: Annica

jag får verkligen jätte lätt smutigt hår ducshar varje dag och håret bli alltid fettigt dan efter ändå kanske de här kan hjälpa ? skulle iaf va jätte roligt att testa :)

2009-10-05 @ 20:55:08
URL: http://annnicamuller.blogg.se/
Postat av: getpalmd

Jag har aldrig prövat något torrschampo, men jag är så nyfiken på alla "använd mellan duscherna" produkter. Om de funkar behöver jag dem!

2009-10-05 @ 21:58:00
URL: http://www.getpalmd.com
Postat av: Lotta

Jag vill vinna den för att kunna ge den till min lillasyster som inte är nöjd med sitt hår. Å nu när hon studerar på heltid o har hus, barn o allt annat att ha hand om så behöver hon lite lyx i vardagen =)

2009-10-05 @ 23:13:53
URL: http://esmeralda71.blogg.se/
Postat av: jennifer

jag skulle vilja vinna för att slippa stå med en volumaster varje gång man ska dra ut och är stressad plus att det är min namnsdag i dag 6 oktober :) / jennifer

2009-10-06 @ 02:11:01
URL: http://jenniferforsure.blogg.se/
Postat av: Erika-foto-mode-pyssel

Bra produkter till håret är inte fel, men oftast dyrt. Därför vore det bra att vinna istället.

2009-10-06 @ 10:15:50
URL: http://shopaholicans.blogg.se/
Postat av: sandra

Mitt hår vill vinna eftersom de tycker att jag tar alldeles för lite hand om det! Och volym skulle det gärna vilja ha!



länkat: http://benjerryglass.blogg.se/?tmp=06163019



ha det bra , kram!

2009-10-06 @ 16:30:28
Postat av: Lovisa

Oj så bra det skulle vara!



Jag vill vinna för att eftersom förrut var jag jätterädd för att gå i fetthår, värkligen jätterädd! Jag gick hela tiden och tittade mig i spegel för att se om det var fett eller inte. Jag kunde till och med duscha flera gånger per dag.

Nu är jag över detta. Visst är det äkligt och så med fett hår men jag överlever faktiskt om det är litelite fett. Men jag har ett problem kvar. Eftersom jag duschade så ofta som jag gjorde förr, så blir mitt hår fort som blixten fett igen. Måste duscha varje dag och det är inget jag tycker om. Att duchsa. Jag vet inte varför men jag tycker det är jobbigt och det känns som jag förlorar så mycket tid. Måste upp varje morgon innan skolan och ställa mig i dushen. Jag måste gå upp tidigare och eftersom jag är fördet mästa jättestressad sover jag dåligt på kvällarna och jag sover mycket mindre än vad jag igentligen skulle behöva, så resultatet blir att jag är trött jämt och ständigt. Det här låter säkert jättefjantigt och inte alls som ett speciellt problem, men eftersom jag inte ''får'' stressa måste jag gå upp kanske 1 och ½ timme tidigare varje morgon och eftersom jag vet att jag måste göra det på när jag ska sova blir det som om jag spänner mig och jag kan inte koppla av. Detta har även börja märkas på mina betyg. Efter min lila fobi har jag bara fått sämre och sämre betyg.

2009-10-06 @ 18:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0