And now she's a red head...

Måndagen och tisdagen spenderades med att assistera på Wella, via skolan. De hade färg kurser.
Det är alltid lika roligt att vara där. Tisdagen bjöd dock på en twist: jag fick sitta hårmodell. (Okej, jag hade tjatat om det förut, men idag hade de en avbokning) Helt impulsivt gick jag med på det och bad om att bli röd som jag filurat på så länge, men inte vågat...Jag är fortfarande ovan, men jag gillar det :)

De förpigmenterade med Wella Color Fresh 7/43 sedan lades Color Touch i tre olika nyanser i.


Kommentarer
Postat av: Lissan.S

Åh va fint rött klär dig jättebra:) kram

2009-10-07 @ 00:55:44
Postat av: viktoria

Hejsan, tänkte passa på att fråga dig över hårfärg.

Ser att du skriver mycket om sunlights.

jag är ute efter ett naturligt blond nyans.

jag själv är blond i mig själv, har alltid haft lätt att bleka upp mitt hår. Men jag vill inte ha det VITA. Har försökt föklara hur jag menar, visat kort på heidi klum och marissa miller tycker om deras naturliga blond färg. Även Hanna Graafs hår färg är jätte fin nu hon skriver i sin blogg att hennes frisör använder Wellas Sunlights.



Vet du hur jag menar? =)



Mvh Viktoria

2009-10-08 @ 15:24:57
Postat av: Viktoria

Nu skriver jag igen =) Tittat på fler bilder Hittade ett på Jessica Simpsson en naturlig blond färg. Det är sån jag menar inte det blekta så svårt att beskriva men hoppas du förstår. Du verkar vara så duktig.



Kramar viktoria

2009-10-08 @ 15:37:22
Postat av: adam

blev väl bra



http://adamlagerstrom.blogg.se

2009-10-08 @ 20:24:32
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/
Postat av: Katarina

Skit snygg i rött tycker jag =) Hoppas du trivs i det! Kram

2009-10-11 @ 12:31:24
URL: http://styrman.blogg.se/
Postat av: Emhi

Du var riktigt vacker i blont, men va snygg du blev i rött!! Hett hett hett! Hoppas du trivs med färgen!!



/E

2009-10-18 @ 11:07:29
Postat av: TINDRA

Victoria - du kan säkert använda wella sunlights. Fråga om det vid ditt nästa frisör besök, man kan inte köpa dem privat tror jag. De ger ett solkysst mer naturligt resultat. Annars har säkert frisören massa andra toppen tips på hur du kan göra :)

lycka till!

2009-11-06 @ 14:19:42
Postat av: Carro

Hejsan! jag tänkte färga mitt hår "proffisionellt" hemma med Wella Color Touch 7/43. Så jag har även köpt Wella Color Touch Developer 1.9%. Dock så vet jag inte riktigt hur jag skall dosera dessa! Jag har läst att man antingen ska dosera 1:1 eller 2:1 men det har jag läst på olika forum så jag känner mig inte helt säker.



Skulle vara hemskt tacksam för svar!

-Carro

2011-01-02 @ 20:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0