Solkysst look till våren? Välj Sunlights!

Idag hade vi egen hårvård, dvs en heldag då vi elever har salongen för oss själva och kan göra vad vi önskar. (Under uppsikt av lärarna förstås)
Jag som är rätt ljus valde att fräscha upp färgen med hjälp av Wella Color Touch Sunlights, en färg som kan ljusa upp cirka två steg. Viktigt att poängtera att det gäller ofärgat hår. Mitt hår som är blekt redan ljusas upp cirka 1/2 nyans.
Men i botten har jag min naturliga färg och där syntes resultat direkt. Jag fick en kallare, ljusare känsla på håret.
Sunlights är perfekt för dig som vill ha den där naturliga, solkyssta looken. Finns endast hos frisör.






Jag valde att blanda nyanserna /36 samt /7, ( 30ml av /36 och 10ml av /7 med 80ml 4% väteperoxid) Det är guldig nyans blandat med violett och en snygg pärl nyans. Sunlights ger massor av glans och är skonsam mot håret.

Kommentarer
Postat av: minella

men gud va duktiga ni är!! hos er skulle ja verkligen kunna tänka mig klippas o färga håret!!!



bloggen är super bra!! o du är jätte söt! säg till när du har öppnat eget :D

2010-06-03 @ 23:07:52
URL: http://lyckligamammii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0