I am...

Sasha Fierce. Det är mitt absoluta favorit album just nu. Beyonce har verkligen lyckats denna gång. Bday albumet tyckte jag var lite skrikigt och jag fastnade bara för ett fåtal låtar.
Nu på nya albumet gillar jag verkligen alla spår, men mina absoluta favoriter är:

Broken Hearted Girl
Scared of Lonely
Ave Maria
Halo
Radio
Hello

Och, såklart, när partyhatten åker på är Single Ladies grym.
Beyonce själv säger att hon föredrar att sjunga de mer lugna, känslofyllda spåren men att hon samtidigt genom att lägga till några upptempo beats ger fansen vad de vill ha. För visst brukar B's partylåtar vara de som slår.
Till de som är skeptiska mot hennes ballader; ta en stund och kör igenom Broken Hearted Girl, Scared Of Lonely och Halo. De är så vackra.


Kommentarer
Postat av: MissCM

Jag gillar också denna skiva! Hon är grym :)

2009-03-22 @ 11:51:49
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: Mia

jag gillar normalt sett inte Beyonce, men till och med jag gillar nya plattan :)

2009-03-22 @ 14:09:40
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0