Doll myself up!

Ja, då var det bokat igen! Om cirkus en vecka ska jag till Anna igen och fylla på utväxten och snygga till topparna.
Tänk vad en liten utväxt kan göra skillnad.
Vad gäller längd så pendlar jag mellan en sofistikerad page, behålla min längd, eller sätta in snygga glam extensions för ett riktigt Hollywood svall.
Mitt hår är väldigt preparerat just nu och det kommande besöket kommer bara göra mitt hår ännu torrare så nu blir det intensivt användande av Goldwell's blond serie som jag införskaffade för någon vecka sedan.

Häromdagen hade vi föning i skolan och min lärare Monica fönade mitt hår och det blev så fantastiskt snyggt att jag just nu är beredd att gå med smutsigt hår for ever för att bibehålla hennes styling. Skämt åsido, det var riktigt snyggt, kommer foto på det sen. Riktigt volymsvall.
 
Nedan ses några snygga blonda kändishår.





Kommentarer
Postat av: delinda

underbara svall ;)

2009-03-19 @ 11:59:18
URL: http://www.delinda.se
Postat av: Ellengirl

blake har aldrig en dålig hårdag !

2009-03-19 @ 12:15:11
URL: http://ellengirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0