Cuts

Frisörskola
Denna samt förra veckan har vi klippt ökade längder, vilket är lite av en utmaning men väldigt kul.
Frisyrerna blir lite speciella men den här tekniken kan bli riktigt snygg med rätt design. Vi går ju igenom alla klippsätt/frisyrer i boken och vissa är mer moderna än andra.
Min madame såg i slutändan ut som någon ur en gammal såpopera, riktigt fab.
Äntligen börjar jag bli lite varm i kläderna och klippningen är så rolig.
Nu har jag även beställt mitt eget klipp/startkit med egna saxar, kammar osv så då kan jag klippa hemma, för ett dockhuvud har jag också beställt. :)
Superkul!
Här är några bilder på min madame




Sedan när jag gick förbi lärarrummet möttes jag av denna syn

En gosig och glad liten korv. Berra var på besök.


Efter en massa bus med Tindra och övriga klassen blev man lite pömsig..aaw jag är så blödig för hundar!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

vilken söööt hund!!

2009-03-31 @ 21:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0