The beloved ponytail

Den busenkla hästsvansen är en riktigt grym frisyr som kan varieras i det oändliga.
En lös hästsvans där några hårslingor faller ur är snyggt som en casual vardagslook, en slickad variant med hög höjd för en lite mer glamourös look eller varför inte en lätt lockad, chic låg svans?
Jag bär ofta hästsvans. Dagen till ära har jag fönat mitt uppklippta hår slätt och snyggt med böjda toppar, sedan rakfönade jag mitt löshår (clip on) och rundfönade även dess toppar, och samlade allt i en hög hästsvans med snedbena. Så snyggt och enkelt! Perfekta verktyg för föning är Flat Marvel och Radiant Star glansspray, båda från Goldwell.


En ursnygg glamourös hästsvans med massor av löshår


Nicole Kidman rockar en elegant ponytail


Nicole Richie i en mjuk, feminin look


Snygg variant med höjd i luggen


Snygg vardagslook på Cameron.

Kommentarer
Postat av: bella

Hejsan! fin blogg du har! Jag tyckte om den första bilden, hästsvansen med löshår i!! Jag har med hårförlängning med clips men grejen är huuur gör man en såån fin uppsättning med klipps, utan att klippsen syns?? Tacksam om du kunde skicka t [email protected]

2009-11-14 @ 15:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0