Isis is gone

Trist att Isis King fick lämna TopModel. Jag tyckte hon var vacker och en tillgång till serien. Och sättet hon blev upptäckt på, poserandes i bakgrunden på säsongen innan är en liten saga i sig.
Isis var hemlös och TopModel skulle göra en photo shoot med deras tävlande utklädda till hemlösa och personer som var hemlösa på riktigt poserande i haute couture i bakgrunden. Där fanns Isis, Tyra fick syn på henne då hon lyckades överglänsa top model kandidaterna, vilket ledde till att Tyra tog med henne i kommande säsong av TopModel.
Men jag tycker det är hemskt hur de andra tjejerna i tävligen backstabbade och talade illa om Isis på grund av att hon är född som man.
Man kan misstycka utan att behöva vara respektlös. Alla har rätt till sin åsikt men man kan vara vuxen och framföra sina åsikter på ett smart sätt, utan att nedvärdera och håna en annan människa.







Jag är ett stort fan av TopModel och speciellt när alla får makeovers, det är så kul att se. Nedan är en av mina TopModel favoriter genom tiderna, Naima.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0