Dags att åka hemåt över Jul

Imorgon drar jag och syster vårt lass norrut för att spendera några dagar i föräldrahemmets mysiga vrå.
Det ska bli sååå skönt med några dagars ledighet. Nästan alla julklappar är klara, jag får springa och göra några panik inköp imorn innan tåget.
Själv önskade jag mig en varm vinterjacka vilket min älskling skaffade mig, en tidig julklapp då vi inte kommer spendera julen ihop. Tack, älskade :)
Nu återstår bara en varm, skön mössa, gärna i fuskpäls så man håller värmen i vinter.
Underbart med en vit jul!




Finfina mössor

Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Visst är det härligt att åka hem över jul? :D

2009-12-22 @ 23:10:20
URL: http://sockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0