Favorit tvålar

Min favorit tvål från LUSH har länge varit Sea Vegetable, en härlig väldoftande tvål med havssalt, lavendel och lime.
Den är vacker och ser ut som en bit av havet och doftar likaså. Ovandelen av tvålen är prydd med salt och sjögräs och går utmärkt att använda som peeling.


I dagarna kom även en ny tvålnyhet hos LUSH - en smarrig chokladtvål!
Med en oslagbar doft av After Eight och choklad är den ett måste för den chokladtokige!
Den innehåller bland annat mörk & vit choklad och pepparmintsolja.

Kommentarer
Postat av: Eva

Allltså, jag älskar såna där dofttvålar.. men jag använder dom aldrig. Kör jämt med flytande tvål :-) Så såna här godingar använder jag bara till att dofta på. Har dem i en stor glasburk i badrummet. Knäppt va'?

2009-04-20 @ 16:12:26
URL: http://spok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0