Smoky eyes

På våren/sommaren älskar jag att mejka mig med tropiska, fruktiga färger men på hösten dras jag mer åt den dova, mörka färgskalan och matchar det med fylliga, svarta fransar.
Min absoluta favorit mascara är Virtouse från Lancôme som ger bra volym till mina fransar.
När det gäller ögonskuggor är det Make Up Store's olika shades man hittar i min make up box. Microshadow är en favorit då de är högpigmenterade skuggor som ger snygg färg och håller länge. Jag vet inte hur många jag äger, har tappat räkningen.
Eyedust från samma märke är grymma och kul att ha till fest. Bäst resultat får jag när jag applicerar en eyeprimer först, då blir färgen av dustet mycket intensiv och håller bättre. Sen ska vi inte glömma deras Cybershadows som finns i alla möjliga härliga färger.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Nu har det kommit en ny gratissida. Denna sida är dock inte alls lik dom andra. På denna sida får du RIKTIGA PENGAR insatta på ditt konto eller i ett brev på posten :D Just nu finns även en tävling där du kan vinna en laptop. För att bli medlem klicka här:



http://pengargratis.se/?r=1332





LYCKA TILL :D

2008-09-26 @ 11:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0