What about fur?

Päls - ok eller inte?


Where do you stand?


Kommentarer
Postat av: NiNa

fuskpäls har jagf gärna, jättefint. men efter att ha sett alla filmer o så från när de flår djuren levande!!!!!!!!! tar jag aldrig i helvete på mej enn äkta päls. De flår djuren levande för att då står håren fortf i pälsen upp o de e finare. jag blir så arg när jag ser vad dom gör med de stackars djuren, en håller i den lilla tex valpen som ylar tyst o en annan skär upp skinnet på den o DRAR av den av det lilla djuret, som då är vid liv, sedan slänger de det avskalade djuret i en hög av andra små avskalade djur där den efter ca 10 min dör... sjukt.. därför är jag emot äkta päls

2008-11-30 @ 21:50:53
URL: http://rrockygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0