Blonde, baby!

Så, äntligen efter x antal timmar hos Anna inkl både folie slingor, avfärgning och silvertoning så är jag blond. Finally!
Från kolsvart till honungsblond på 3 ggr, inte illa. Enligt min frisör är det tack vare mitt starka hår som det gått så bra och smidigt.
Det enda jag behöver göra är att tvätta håret med Silverschampot från HÅROLOGI för att bli kvitt de guldiga/koppriga skiftningar som alltid uppstår när man är nyblonderad.
Resultatet blev en råsnygg guldblond ton med slingor som skiftar i allt från platina till sandblond.
(mm, svartvitt foto var allt jag hade så länge)

Kommentarer
Postat av: Nade

Jag vill ocksååå!!! JAG SKA!!!=D.. Du e lite Jessica Simpson lookalike på bilden=).

2008-10-25 @ 20:20:29
URL: http://nades.blogg.se/
Postat av: Josefina

Gud va fint de blev!

Jag ska oxå slinga mig snart har jag bestämt mig för efter mycket velande, men jag vill inte bli helt blond utan mer ljusbrun... Är jättemörk nu.

Hur var färgen efter en slingning?

Kram Josefina

2008-11-09 @ 11:04:36
URL: http://josefiiina.blogg.se/
Postat av: tindra

Efter den här sling omgången blev jag blond, men i många olika färger alltifrån guld,honung till sand och platina. Det är fördelen med att slinga håret ljust istället för att avfärga hela. Man får många häftiga nyanser och får inte en fläckig, ojämn färg. :)

2008-11-09 @ 11:32:17
Postat av: Therese

Hej. Vart blonderade du dit hår för jag har mörkbrunt hår & vill bli platinablond så fort som möjligt (:

Ha det bra! Puss

2008-11-09 @ 18:18:47
Postat av: TINDRA

Jag fixade mitt hår hos Anna på Salong Mirres på fridhemsplan. Vi har inte gjort helblonderingar utan gjort slingor tre gånger+lite avfärgning i schamponeringen. :)Annars blir det lätt fläckigt.

2008-11-15 @ 14:45:24
Postat av: NiNa

Jättesnyggt! Jag ska till frissan o avfärga mitt svarta hår och få det ljus ljus-brunt, alltså färga efteråt. Typ många säger att det inte kommer gå men nu kom hoppet tillbaka när det gick för dej=)



krams

2008-11-30 @ 21:34:37
URL: http://rrockygirl.blogg.se/
Postat av: ELIN

Du har ett underbart leende verkligen! :)

2009-04-11 @ 23:59:10
URL: http://elinjao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0