Skaffa en solkysst look i vintermörkret

Med min ljusa hy håller jag mig borta från allt vad solarier heter. Det får bli BUS istället. Jag har skrivit om några favoriter tidigare, men idag provade jag något nytt.
En brun utan sol handske, som jag köpte förut men som bara har blivit liggande i sköhetsboxen.
Men nu var det alltså dags.
På eleven beskriver de handsken så här:

ModelCo Tan self-tanning Glove

"En unikt designad vante som innehåller exakt den mängd av tanning-formula som ger en härlig, somrig glöd året runt.

TAN SELF-TANNING GLOVE passar perfekt på din hand för en enkel, snabbtorkande, kladdfri applicering - helt utan problem och ränder. Denna box innehåller fyra engångsvantar som innehåller exakt den mängd av tanning-formula för att ge en perfekt solkysst glöd över hela kroppen. Du kan också välja att endast applicera över armar, ben & dekolletage för en djupare hudton.

Inom fyra timmar från applicering träder en naturlig, solkysst färg fram som varar upp till sju dagar. TAN Self-Tanning Glove levererar perfekt färg varje gång.

Den har en lyxig och sammetslen finish vilket ger en perfekt och jämn applicering. Den går inte sönder under applicering, lätt att använda och är tålig. Dess speciella form gör förenklar applicering över områden som annars kan vara svåra att applicera som anklar, händer, knän och fötter. Dessa vantar har en lätt doft av kakaosmör.
En vante räcker till hela kroppen"

Den var extremt lätt och smidig att applicera, nu ska jag bara vänta några timmar så får jag se om färgen är snygg också.


Kommentarer
Postat av: Sabina

haha vad smart =) blev det bra?

2010-01-17 @ 13:41:43
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Maja

Okej, tack så mycket!! :)

2010-01-18 @ 12:10:47
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0