Sleepy sunday

Då var det sista lediga dagen innan nya jobbet börjar, sitter förkyld och söndagsseg i soffan och myser. Tänkte skämma bort mig med lite syndigt god glass och några filmer samtidigt som jag njuter av lite grooming.
Mitt hår är lite nere efter all blekning så det återfår näring och glans med hjälp av min nya favorit inpackning Marilyn, en riktig dunderkur för håret! Mitt hår kommer att få leva på denna suveräna produkt fram tills nästa frisör besök. Målet är att få en riktigt snygg blond nyans, men är redan på god väg efter endast två besök.
Sen blir det även en kur med Catastrophic Cosmetic ansiktsmask från Lush, med färska, vitaminrika blåbär och lugnande kamomill. Doftar underbart och huden blir len o fräsch.

Ett suveränt tips om man drabbats av riktigt dålig hy med acne etc, som jag tyvärr lidit av då och då, är att testa cosmetic warrior som djuprengör huden och avlägsnar orenheter. Masken innehåller sammandragande vitlök, antiseptisk Tea Tree olja och mjukgörande färska ägg. Glöm inte att den skall förvaras i kylskåp! Jag körde den som kur ett par ggr/vecka och den tog kål på de mest envisa utslag!
                     

Kommentarer
Postat av: eleonor

hej.. jag undrar vart man kan köpa dom där cosmetic warrior?

2009-08-16 @ 13:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0