Från Kaffe till hudvård

Min karriär som barista blev endast ett halvår lång, men crewen på Vasa får nog vänta sig att jag springer in bakom Faema maskinen och spinner upp krämig mjölk till min latte då och då..Kaffe dåren kan man inte ta ur mig..Ett bättre arbetsgäng får man leta efter. :)

Ska nu börja jobba i butik igen, har ett passionerat intresse för skönhet/hudvård så det känns fantastiskt roligt att få jobba med sådant igen. Företaget känns mycket intressant för mig att jobba för då de är väldigt miljömedvetna och enbart jobbar med färska frukter/grönsaker, eteriska oljor och säkra, syntetiska ämnen. Inget är testat på djur i något led av tillverkningen, förpackningar återvinns och återanvänds, ja listan kan göras lång på hur miljövänligt de arbetar. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0