Perfekt för dig som vill ha volym!

Osis Body Me volymkräm har jag tagit upp tidigare, men den tåls att nämnas igen. Den är så otroligt bra, mitt hår känns för nästan för tjockt. Den ger håret en lätt ruggad yta, men utan att det känns frizzigt. Dock kommer jag inte använda den varje gång jag tvättar och stylar håret eftersom det känns för jobbigt med grövre, större hår än vad jag redan har. Mitt hår är lite torrt och svårt att tämja i vanliga fall :) Men jag kan tänka mig att på Er med lenare, finare hår är nog denna suverän.
Tillsammans med Osis Dust It i botten så har ni ett vinnande recept för volym.
Body Me appliceras i vått hår.
Säljs hos frisör.


lilla Dust It och Body Me från Osis+


Kommentarer
Postat av: StyleFile

Har Dust It här hemma med synd bara att jag är så kass på styling!

2010-05-18 @ 15:02:43
URL: http://stylefile.blogg.se/
Postat av: hej, var köper man osis body me, tacksam för svar=)

2010-05-25 @ 12:18:37
Postat av: Emma

Ger den någon glans? Jag är nämligen trött på att volym produkter alltid gör håret så matt och tråkigt...

2010-06-07 @ 22:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0