Ny frisyr

Idag blev det en klippning för min del. Vi tog en decimeter på längden, mina toppar var så slitna att de började äta upp sig själva. Men det är förståeligt, topparna hade ju varit med om resan svart-blond-röd-brun så de hade givit upp :)
En sån här enkel frisyr blir vardagsfin och feminin med hjälp av lite lockar.
I fuktigt hår applicerades Oleo Relax krämen från Kérastase, samt oljan ur Oleo relax serien. Därefter fönades håret torrt och lockades med en stor plattång. Avslutningsvis sprayades Zero Gravity från Sebastian över hela håret, en lätt hårspray som ger lagom stadga.


Kommentarer
Postat av: Alfredo

Jösses! Tänk om frisyren kunde se lika snyggt ut på mig, men så är jag ju inte lika vacker som du.



Trevlig blogg

Alfredo

2010-05-12 @ 20:39:53
URL: http://snabbisen.blogspot.com/
Postat av: Sabina

oj så fint =)

2010-05-13 @ 08:54:33
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: delinda

supersnygga syster =)

2010-05-13 @ 13:32:19
URL: http://www.delinda.se
Postat av: Jessica

Wow! Vilken fin frisyr du har!

Jag har en fråga angående avfärgning. Jag har guldigt ljusbrunt hår och skulle vilja ha en mellanblond färg till sommaren. Då har jag tänkt att göra en avfärgning och sedan lägga till en toning eller en färg? Vilket rekommenderar du och vilken färg ska man lägga in för bästa färgresultatet? Jag hade tänkt mig en ljus beigeblond färg med guld i? En färg som går i 7.31 från Loreal. Eller ska jag bara ta en färg som bara är beige, med inget guld i? Skulle uppskatta ett svar! Verkligen! Tack för en bra blogg!



Mvh

Jessica

2010-05-15 @ 16:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0