Flätan hetare än någonsin

Tidigt i våras såg man den stora, slarviga flätan på många modeller på såväl catwalk som annonstavlor. Nu har det praktiskt taget exploderat, man ser flätan överallt. Det är inbakade, fiskbens- tre, fyr och fem-flätor i alla dess former och varianter. Men mest populär, och nog den som är lättast att göra hemma också, är den lättburna slarviga sidoflätan. Den blir snyggast med hjälp av lite löshår, om man inte fått världstjockt hår av naturen.
Viktigt när man gör denna frisyr är att boosta med bra stylingprodukter som ger lite textur, håret ska inte vara superlent och glansigt, då glider det bara ur. Marknaden svämmar över av bra produkter, en jag starkt kan rekommendera om man vill ha mer volym är Body Me från Schwarzkopf's Osis+ serie. Det är ett volymserum som ger håret en fylligare känsla samt är begåvad med värmeskydd. Vi fick den i goodiebagen från Schwarzkopf's presslunch och jag provade den häromdagen, jädrar vilken volym jag fick. Visst har jag tjockt hår av naturen men med denna så kändes det som att mitt hår praktiskt taget svällde, jag stod på jobbet och pillade med min frisyr och slogs av tanken att jäklar vad tjockt mitt hår kändes! Ett hett tips till er som önskar volym! Finns hos frisör.


Heta flätan


Flätor kan varieras i oändlighet


Flätorna syns på såväl catwalk..


Som på kändisar som Mary Kate Olsen, Blake Lively och Diane Kruger




Kommentarer
Postat av: Sabina

kräver ju tyvärr att man har långt hår =(

2010-05-09 @ 21:22:49
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: therese

Ge mig långt hår så jag också kan ha en fläta. riktigt snyggt! =)

2010-05-10 @ 13:54:01
URL: http://slutavarafet.blogg.se/
Postat av: hanka

Så jävls snyggt! Nu önskar jag att jag aldrig klippte mitt hår, vill ha flättor! :O

2010-05-11 @ 09:03:23
URL: http://angicja.blogg.se/
Postat av: E

sjuktsnygga flätor!gillar speciellt den fårn catwalken!

2010-05-11 @ 15:27:17
URL: http://esecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0